czwartek, 23 lipca 2009

Zaległości

Ostatnio dużo się działo! Pochłonęła mnie praca nad stemplami, sklepikiem ( który już jest gotowy w 99% :) ) , zaczęłam znowu ćwiczyć ( co skończyło się ogromnymi zakwasami - ale jestem zadowolona, że się zmobilizowałam), jeździłam po sklepach z meblami (wkrótce oczekiwany remont) no i w ten sposób na bloga zabrakło czasu. Chociaż tak na prawdę to chyba powodem jest to, że jeszcze się nie przyzwyczaiłam do niego ;) Dzisiaj jednak obiecałam sobie, że będę robić wpisy regularnie!!
W tym miesiącu robiłam tylko kartki... z wielu nie byłam zadowolona , właściwie tylko dwie mi się podobają. Jedna na razie musi pozostać tajna ( zrobiłam ją w ramach zabawy w liftowanie, a zabawa nadal trwa) więc pokazuję drugą. Zapewne wiele z Was już ją widziało na blogu Polpompu dawno temu, ale co tam ;) Tutaj też ją wrzucę :) Po odwiązaniu kokardki kartka się otwiera!! A serduszko jest pomalowane żelem glas-effekt.

Fotka koszmarna (jak zresztą wszystkie ostatnio, ale nie mam chwilowo swojego ulubionego aparatu a z innymi jakoś kiepsko mi się współpracuje ;) ) Jak tylko się uda to wszystkie prace zostaną obfotografowane na nowo :)


Brak komentarzy: